Keresés
Close this search box.

Bevált glutén- és laktózmentes amerikai palacsinta lustálkodós reggelekhez

Becsült olvasási idő: < 1 perc
Pillanatok alatt elkészül és feldobja a későn induló, hétvégi reggeleket. Bevált glutén- és laktózmentes amerikai palacsinta receptünkkel nem nyúlhatsz mellé.

hirdetés

Ki ne szeretne hétévén sokáig lustálkodni az ágyban? Nem kell munkába rohannunk, iskolába, óvodába vinni a gyerekeket, miénk a délelőtt nyugalma. A pihenés mellett ráadásul arra is jut időnk, hogy ne öltözködés közben kapjuk be a reggelinket. Végre megadhatjuk a módját, és kényeztető finomsággal lephetjük meg magunkat és a családot. Amerikai palacsinta receptünk glutén- és laktózmentes, de nem csak azok élvezhetik, akik éltél allergia vagy -intolerancia miatt kerülik a búzalisztet vagy a tejtermékeket.

Remind

Hozzávalók

  • 3 tojás
  • 2 tk cukor
  • 15 dkg rizsliszt
  • 3 dl növényi tej
  • csipetnyi só

Az amerikai palacsinta elkészítése

Verjük fel a három tojást a cukorral és a sóval, majd dolgozzuk össze a rizsliszttel. Ha nincs otthon rizsliszt vagy nem szeretjük az ízét, helyettesíthetjük gluténmentes zabliszttel vagy ledarált zabpehellyel is. A keveréket hagyjuk pár percig állni, majd kókuszolajjal kikent serpenyőben süssük a tészta mindkét oldalát másfél-másfél percig. Tálaljuk vajjal és juharsziruppal nyakon öntve!

Fotó: Pexels

Ha tetszett a cikk, ez is tetszeni fog: kattints, és készíts házi vegán kiflit!

Tetszett, inspirált? Oszd meg másokkal is!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn